Οινόραμα η Ελλάδα των δημιουργών :
 
Ενας κλάδος που δείχνει να αντιστέκεται στην κρίση είναι το κρασί: νέοι χώροι εστίασης (στους οποίους το επώνυμο ελληνικό κρασί συχνά πρωταγωνιστεί) ανοίγουν καθημερινά, εκατομμύρια ξένοι τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα μας το αναζητούν ως μέρος της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας, ενώ στο εξωτερικό έχει εισχωρήσει σε μεγάλες και δύσκολες αγορές όπως εκείνη των ΗΠΑ.
 
Τίποτα απ’ όλα αυτά δεν θα είχε γίνει πραγματικότης εάν πρωταρχική μέριμνα των ελλήνων οινοπαραγωγών δεν ήταν η επίτευξη υψηλής ποιότητας. 
 
Με σημείο αναφοράς τα καλύτερα κρασιά του διεθνή αμπελώνα, οι έλληνες οινοποιοί κατόρθωσαν μέσα σε μία τριακονταετία να αλλάξουν εντελώς το πρόσωπο του ελληνικού κρασιού καθιστώντας το πρωτοπόρο ανάμεσα σε όλα τα αγροτικά προϊόντα της Ελλάδας και παράδειγμα προς μίμηση. Η επιτυχία αυτή αντανακλάται στην κλαδική έκθεση Οινόραμα, η οποία από το 1994 συνοδεύει και βοηθά το ελληνικό κρασί να ολοκληρώσει την «αναγέννησή» του. 
 
Φέτος το Οινόραμα οργανώνεται 11 με 13 Μαρτίου στο Ζάππειο Μέγαρο και αποτελεί μοναδική ευκαιρία για τον καθένα να δει από κοντά και να ζήσει την επανάσταση του ελληνικού κρασιού, με τη Δευτέρα αφιερωμένα αποκλειστικά στους επαγγελματίες. 
 
 
Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως για τρεις ημέρες ολόκληρος ο ελληνικός αμπελώνας μετακομίζει στο κέντρο της Αθήνας προσφέροντας ένα θέαμα πραγματικά εντυπωσιακό. Εκατοντάδες οινοποιεία, ακόμα και από τα πιο απόμακρα σημεία της χώρας, παρουσιάζουν στο οινόφιλο κοινό χιλιάδες κρασιά σε μία εκδήλωση η οποία, παρά το διονυσιακό της χαρακτήρα, διατηρεί ένα ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο γευσιγνωσίας και όχι άκρατης κατανάλωσης.
 
Οι επισκέπτες της έκθεσης προμηθεύονται στην είσοδο ένα αναμνηστικό ποτήρι γευσιγνωσίας για να δοκιμάσουν όσα κρασιά θέλουν και μπορούν. 
 
Οι οργανωτές προτρέπουν τους οινόφιλους καταναλωτές να ακολουθήσουν το παράδειγμα των επαγγελματιών, δηλαδή να μην καταπίνουν τα κρασιά που δοκιμάζουν αλλά να κάνουν χρήση των ειδικών «πτυελοδοχείων» της έκθεσης. 
 
Με τον τρόπο αυτό μπορεί κανείς να εκτιμήσει και να αξιολογήσει πολλά κρασιά δίχως να αισθανθεί κάποια αδιαθεσία. Ανάμεσα στις πολλές καινοτομίες της έκθεσης, ξεχωρίζουν φέτος η αίθουσα των «Οινικών Αποκαλύψεων», αφιερωμένη σε κρασιά από πολύ μικρά και άγνωστα οινοποιεία και σε κρασιά ελάχιστης οινολογικής παρέμβασης, η «Πλατεία Γευσιγνωσίας» όπου παρουσιάζονται τα πιο αντιπροσωπευτικά κρασιά του ελληνικού αμπελώνα με σύστημα αυτοεξυπηρέτησης («self-pour») και ένα μπαρ με φρέσκα στρείδια Ατλαντικού και σάντουιτς με εξαιρετικά τυριά και αλλαντικά για όσους χρειάζονται μία στάση-φαγητό. 
 
Για τους ξένους επισκέπτες, που αναμένονται πολλοί, το Οινόραμα εγκαινιάζει δωρεάν ξεναγήσεις της έκθεσης στα αγγλικά με 
ανθρώπους που γνωρίζουν καλά τον ελληνικό αμπελώνα και είναι σε θέση να τον παρουσιάσουν με τρόπο συναρπαστικό και διασκεδαστικό. 
 
 Οπως τα τελευταία δύο χρόνια, το Οινόραμα συνοδεύεται από την εβδομάδα κρασιού «AthensWine Week» που φέτος έπεται της έκθεσης, Δευτέρα 13/03 με Κυριακή 19/03. 
 
Κατά τη διάρκεια της Athens Wine Week θα οργανωθούν ειδικές εκδηλώσεις για το κρασί (γευσιγνωσίες, master classes, οινικά δείπνα κ.ά.), σε διάφορα σημεία της πόλης. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν οι δράσεις «Μαγειρεύοντας για το κρασί» και «Athens Wine Week Flights», σεσυνεργασία με εστιατόρια και wine bar αντίστοιχα, όπου οι μεν και οι δε θα προτείνουν στους καταναλωτές ειδικά σχεδιασμένα μενού σε προνομιακές τιμές. 


casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube