Την προτίμησή τους στις ψηφιακές τραπεζικές συναλλαγές εκφράζουν 3 στους 10 Έλληνες (28,9%),

θα σταματήσουν να επισκέπτονται τα φυσικά καταστήματα των τραπεζών, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές τους υπηρεσίες, δείχνει νέα έρευνα της SAS. Στον αντίποδα, μόλις ένα 8,5% δηλώνει ότι θα επιστρέψει στις δια ζώσης υπηρεσίες.

Σύμφωνα με την έρευνα, η στροφή των καταναλωτών προς τις ψηφιακές υπηρεσίες έγινε ακόμη πιο έντονη μέσα στην πανδημία. Mάλιστα, το 15% των πελατών δηλώνει ότι χρησιμοποίησε για πρώτη φορά κάποια διαδικτυακή υπηρεσία για τις τραπεζικές συναλλαγές μέσα στην πανδημία.

Στο μεταξύ, η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι τράπεζες έχουν καταβάλει προσπάθειες για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Ωστόσο, στην Ελλάδα, το 20% των χρηστών βρίσκει ότι το customer experience έχει επιδεινωθεί μετά την πανδημία. Από την άλλη, σύμφωνα με την έρευνα που αναδημοσιεύει ο ΣΕΠΕ, υπάρχει και ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης του 24,5%, που θεωρεί ότι η διαδικασία των συναλλαγών έγινε ευκολότερη και γρηγορότερη.

Οσον αφορά τα προσωπικά δεδομένα, οι περισσότεροι Ελληνες (38,2%) δηλώνουν ότι δεν έχει αλλάξει κάτι ως προς την προθυμία τους να τα μοιράζονται σε τραπεζικές συναλλαγές, ηλεκτρονικές και μη. Σύμφωνα με την έρευνα, το 11,9% εμφανίζει γενικά μεγαλύτερη προθυμία να παραχωρήσει τα προσωπικά του δεδομένα.

Το 14% εμφανίζεται πρόθυμο να μοιραστεί προσωπικά δεδομένα με τις τράπεζες, εάν αυτό οδηγήσει σε συνολικά καλύτερη εμπειρία πελάτη, ενώ το 12,4% «απαιτεί» άμεση επιβράβευση για τα προσωπικά του δεδομένα, όπως για παράδειγμα πόντους επιβράβευσης, εκπτώσεις, εξατομικευμένες προσφορές.

Στον αντίποδα, υπάρχει κι ένα ποσοστό της τάξεως του 10%, το οποίο δηλώνει απρόθυμο να κοινοποιήσει τα προσωπικά του δεδομένα, αν δεν είναι ξεκάθαρος ο λόγος και ο τρόπος που αυτά θα χρησιμοποιηθούν. «Θα πρέπει, λοιπόν, οι τράπεζες να είναι σε θέση να αποδεικνύουν πώς χρησιμοποιούν τα δεδομένα των πελατών τους για να βελτιώσουν το customer experience, κάνοντάς τους να νιώσουν πιο ασφαλείς και ενθαρρύνοντάς τους να μοιραστούν ακόμη περισσότερα προσωπικά δεδομένα», σημειώνουν οι αναλυτές.



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube

 

xrisima-tel-1